Raya vs wedding

May peace be upon you.
Cari sedikit masa untuk saudara kita
syria mesir gaza, seluruh dunia
Agar akhirat kelak bisa berdepan Tuhan
Sungguh hanya doa senjata kita. 

jeng jengnggg. 24 ogos 2013. 10 mlm. stdy week intersesi. bersama rumet fatin azwa. stdy ? mmmm boleh dikira seperti itulah. kekekekke. baru habes satu chapter. mengantuk gila bai. jadi meh la kita berjimba disini. eh. ouh yaa final exam shortsem ni 30 ogos. next week. mmm kira this week la.. hohohhoh.  +__+

ok la ok. nk membebel satu peristiwa ni. peristiwa pun boleh la. hukhuk. musim raya lg kan. so meh kita cter bab raya la. nak habaq mai raya haritu penuh wedding inv.weh. penuh ? mmm penuh la jugak. tp ak ni mmg jenis yg xsuka join port2 org ramai2 camtu. so, ak xambik port la melainkan insan terdekat sahaja. cehwahh..

ni sepupu ak punya wedding. si lelaki sepupu belah mak aku and si perempuan sepupu belah ayah. sekampung. at first tu ak xsangka gak diorg ni boleh kapel ke arah ini. nampak mcm biasa j sebelum ni. serius bai. betul2 xsangka. *__*. tp nk buat camne kan. dah jodoh. xkan nk tolak. aiii mcm syok j kawen dgn org dekat2 ni. senang nk balik raya. calon plis ! :) hekhek. 

diorg nikah mlm raya pertama dan kenduri raya ke-4 kenduri sebelah pmpuan dan esoknya kenduri sebelah lelaki. oleh kerana famili ak lbh rapat dgn si pengantin lelaki, so kami p tolong2 yg sebelah sana j la. tolong apa j. assemble bende2 door-gift  tu la. sejajar dgn umur la. hehe. mak n ayah lain la. diorg geng2 lain. huhuhu

ouh yaa.. raya haritu pung ad sorang kwn ak bertunang, diela. sori la yaa xdpt p. semoga sampai ke jingjang pelamin yaa.. hehe


pengantin pe tandas. so meh la kita berjimba kat sini dulu. heh.

bukan sekadar keris...

tarraaaaaaaaaaaaaaaa. *ambik badi*




si sepupu sepupu

orang kata, kalu belakang tabir xde, depan pun mana nk ad tabirnya. yedok.

tinggggg !


more ? haaa xpyh la. meh umh ak la senang. kita tgk sini. kuikuikuii.. ok la. setakat ni ja. meh sambung stdy. sambung ?? mmm tak kot. jom tdo ! :P
May peace be upon you !



No comments:

Post a Comment

ce tgk gak cket,,hehhe